В Україні різко зросла кількість електрозаправок: як і де зарядити свій електрокар

Vip_FreeDom_l-_-l

Местный
Регистрация
4 Авг 2018
Сообщения
51
Реакции
32
Мода на електромобілі вже дійшла до України. Як інформує Федерація роботодавців автомобільної галузі на основі аналізу даних МВС, за перше півріччя 2018 р. в Україні зареєстровано 1788 автомобілів з електроприводом. Зазначимо, що це на 7% більше, ніж у першому півріччі 2017 р. Найпопулярнішими марками в Україні стали Nissan, Tesla, BMW, Renault і Mercedes-Benz. Але купити машину з електроприводом мало, потрібно ще знати, де її заряджати. Про те, які є способи підзарядки електромобілів, можна прочитати тут.

Як повідомляє Центр громадського моніторингу та контролю, в Україні зараз налічується 1179 станцій підзарядки електромобілів (у 2015 р. було 62 станції, у 2016 р. - 287 станцій, у 2017 р. - 577 станцій). Протягом останнього року інфраструктура зарядок почала діставатися до районних населених пунктів і сіл. Особливо активно мережа електрозаправок розвивається в Чернігівській, Полтавській і Харківській областях. Також порівняно рівномірно покрито зарядками й Західну Україну. Наявність електрозаправок чітко простежується вздовж головних автомагістралей: траси Київ-Полтава-Харків, Київ-Одеса, Харків-Дніпро-Запоріжжя-Мелітополь-Азовське море.

Інфраструктуру зарядних станцій в Україні становлять як станції, що спеціалізуються тільки на підзарядці електрокарів, відомі АЗС, так і немережеві зарядки ресторанів, готелів та інших закладів. Усі можна побачити на карті електрозаправок PlugShare. Детальніше розглянути цю карту можна за покликанням:

Показово, що серед українських електрозаправок дедалі більшає станцій швидкого заряджання формату CHAdeMO (на карті позначено помаранчевим). Більшість таких станцій працюють із потужністю 10 кВт, 20кВ або 40 кВт. Відповідно, зарядити найпопулярніший в Україні електрокар Nissan LEAF з ємністю акумулятора 24 кВт*год можна за годину, тоді як на звичайних пунктах доведеться витратити від 3 годин.

Технологія CHAdeMO, що в перекладі означає «заряд для руху», бере свій початок у Японії. Там її почали впроваджувати ще 2009 року. Тому роз'єми для зарядки на таких станціях мають здебільшого японські автовиробники, включно з Toyota, Nissan, Mitsubishi, та японські промислові гіганти, такі як Fuji Heavy Industries Itd. і Tokyo Electric Power Co.

Зазначимо, що технологію CHAdeMO використовують для постійного струму. Наприклад, Nissan Leaf оснащено двома роз'ємами: CHAdeMO та J1772 (Тип 1). Перший призначено для постійного струму, другий - для змінного. Під час використання CHAdeMO швидкість заряджання обмежено лише можливостями батареї. А через роз'єм J1772 Nissan Leaf заряджатиметься повільніше, бо в цьому разі швидкість заряджання батареї обмежується потужністю вбудованого в електромобіль перетворювача змінного струму на постійний. Для всіх автомобілів вбудований перетворювач має різну потужність. У Nissan Leaf він працює всього на 6 кВт. Отже, цей автомобіль, підєднаний до зарядної станції змінного струму потужністю 22 кВт, отримає не всі 22 кВт, а всього 6 кВт. До 80% батарея заряджатиметься 3 години.

Виходить, що на звичайних зарядках зі змінним струмом вигідніше підзаряджати автомобілі з великим вбудованим перетворювачем. Наприклад, у Tesla вбудовано перетворювач потужністю 9 кВт (у європейській версії - 16,5 кВт), а в Renault Zoe - 22 кВт. Отже, подорожувати в Україні на Renault Zoe або Tesla вигідно і з зарядками зі змінним струмом. А от власникам Nissan Leaf практичніше шукати CHAdeMO. Додамо, що й офіційних зарядних станцій Tesla в Україні поки що немає. Будівництво двох швидкісних фірмових електрозаправок наразі тільки планують.

Хоча кількість електрозаправок в Україні бажає кращого, проте й за такої ситуації власник екологічно чистого транспорту може поїхати до різних куточків країни.
 
если честно вообще непонимаю смысл копиаста этой статьи, могу от себя добавить что в сша дешовый нульц электрокар стоит 5000дол.притащить сюда только растаможка5000дол.+транспортировка, а ещё волокита с документами, беготня туда сюда, беспонтовые зелёные зоны возле каждого гипермаркета, с рекламой и электрозаправкой, у меня товарищ растомаживал моряк, и это ещё по льготам он моряк, а простому смертному лучше 15000дол.на украине отдать и не компостировать мозги, да вообще статья не интересная, галимый копиаст!
 
Назад
Сверху